And so the lion, fall in love wiht the lamb.

Hejhej.
Kom nyss hem. Har varit skit kul i skolan idag. Och jag garvar fortfarande åt allt, haha!
Har typ halkat skit många gånger idag :/ och skrek typ röven av mejj ;o. Sen börja bara garva (A). Typiskt mejj, aja. Ikväll e det väl inge speciellt kul som händer. Ringer väl Jossa om de e något. Och på onsdag ska jag vara med Sandra! Yees, babe. Det var evigheter sen :(
Saknar dejj skit mycket. Det har gått 2 fucking år, och vi har inte träffats. Fattar ni TVÅ ÅR!!?? :@ Vi kommer ha så jävla kul :)
Längtar!. Men aja, ska typ käka något. E skit hungrig, annars frågar jag Jossa om hon vill följa med till donken (A). Ska inte störa mer. Vi hörs senare. Så ska jag skriva lite om dom "kända" bloggarna, Krille, Amir, Kissie. Och aa, ni vet alla dom där. :D
I love you all. Kisses Bull

Dagens låt,
It's not over med Secondhand Serenade;


Kommentarer
Postat av: enira

haha varsegod, aa eller hur. det kommer! okej, det är toppen ! svara jätte gärna på min fråga på bloggen om vilka solglasögon jag ska ta med till egypten! ör du snäll! <33

2009-12-14 @ 18:22:05
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: ebba

svar: tack så mycket :] <3

2009-12-14 @ 20:34:30
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0