Bill!

Tjatja bloggen!
har inte varit så bra på att uppdatera,men nu gör jag nog mitt första inlägg:P
idag börja vi 8 o sluta 9,vi "gick" i skolan i en timme:P
men kolla in min blogg
http://pilleskoog.blogg.se,besök o kommentera,men bara snällt,annars har ni ingen andledning att besöka min blogg,eller hur? men annars så e liv bra,ska till min farmor o farfar imorn,i värmdö:D vi ska baka pepparkakor:D yees jag får äta glasyr o degen:P så äcklig e jag:P men farmor dampar om jag gör det men jag gör det ändå,i smyg:P dom har jacuzzi,pool,studsmatta o bastu:D fast dom bor i en skog,men det gör inge tycker jag det e mysigt där:P ska bada skit mycket,kommer frysa ihjäl när jag ska upp,men då är det bara att kuta upp till bastun:D ska sova där,så kanske kan blogga lite där,för dom har ju datorer,men jag vet inte om jag får låna -.- kommer hem på söndag o då blir det "julafton" med brosorna,vi ska ge varandara presenter o sånt,sen blir det julbord med familjen,som syrran,farsan o ofc morsan:D bloggar lite mer sen. Kisses Bill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0