Förlåt :'/

Godmorgon! :)
Hur är det? Jag vet att jag inte skrev något mer igår. Förlåt, ska försöka skriva ett inlägg ikväll när jag kommer hem. För idag skulle vi göra något med laget. Även fast jag inte pallar tänker jag vara snäll o vara mer (A). Haha. Vad ska ni själv göra idag då?, tell me :D
Juste! Någon som har något kul på listen över Jul-lovet. Hihi, det har iaf jag. Först massa kompisar, sen Julafton med mina älskade bröder. Sen SÄLEN!!! :D Skit kul! Längtar som fan! Inte för jag ska åka skidor, lr jo. Kanske nån gång. Jag åker med dit för jag tycker det e så härligt att bara vara där. Så j*vla fint. :)
Aja, ikväll kan jag väl försöka lägga upp det där med andra bloggare :). Ska inte störa mer. Måste fixa lite saker. Börjar 08.40 så det e nice!.
I love you all. Kisses Bull


Jacob Black?
lr
Edward Cullen?


Kommentarer
Postat av: jenny

okej!

2009-12-15 @ 11:50:29
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Enira

jacob tycker jag!

okej tack för hjälpen! allt bra?<333

2009-12-16 @ 08:22:39
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0