Godmorgon! :)

Tja bloggen! :)
Vakna typ för en timme sen för att, jag skulle kunna platta håret. Hihi, pallar inte gå till skolan med lockigt, så jobbigt :(
Lägger upp en bild senare i inlägget där ni får se hur min söta lilla frisyr ser ut (a).
Igår kväll gick jag till Jossa, så sa jag till henne att man skulle ha något för 20 kr, till klassen imorgon (asso idag). Hon ba ojdå! :$. Så fick hon pengar av sin mamma, så gick jag, Oskar & Jossa till coop. För att handla något :P. Hihi, det var fett flumm, även fast det bara var jag som garva åt Oskar's berätttelse om den kissande tanten xD. Haha, omg kan inte sluta garva :'). Sen kom jag hem runt 10. Kolla klart på Sol storm, men mamma. Den var helt okej, faktiskt. Me like (Y). Sen duscha jag, tvätta håret. Smsa lite och somna vid ett typ. Det förvånar mejj att jag inte e mer trött, hihi. Aja. Ska fixa lite mer nu, sminka mejj och äte frukost, sen dra till skolan :(..
Men jag tar det posetift, för det e sista veckan i skolan!! :D JIPI!! ♥♥
Ska inte störa mer :) Hörs när jag kommer hem. ♥
I love you all. Kisses Bull

Inte mitt hår på bilden, men såhär ser det ut :) (det e Bill's)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0